Jak se připojit k bezdrátové síti?

Pavel Kraus pavel.kraus na matfyz.cz
Pátek Prosinec 8 20:31:19 CET 2006

Jan Krajdl teithant o Re: Jak se připojit k bezdrátové síti?:

> Mno to je blbost, na to tu IP musí přidělit vždycky... první věc -
> asociovala se ti karta s APčkem? Ve výpisu iwconfig musí bejt vidět i
> BSSID, ne jenom nastavenej ESSID... pokud ano, jakýho používáš DHCP
> klienta? Mně občas někde odmítá fungovat dhcpcd, dhclient mi fungoval zatím
> všude spolehlivě.

Žádné BSSID jsem neviděl. Ale zkoušel jsem se připojit také přes SWScanner.
Vybral jsem si AP, zadal Configure a Associate with wlan0, a pak sledoval
výpis neúspěšných dotazů na DHCP server. Používám dhclient (defaultní na
debianu, 2.0pl5).

--
Pavel Kraus
GPG/PGP FP: 982B E56B 1372 FD2A AA14  9A7D A35F 7B2C 1275 9D7F