Jak spojit ogg vorbis?

d.petr d.petr na post.cz
Úterý Prosinec 12 19:48:41 CET 2006

Martin `MJ' Mares wrote:

> Zajisté jsou ponechány, ale jestli mne zrak nešálí a paměť neklame,
> standard soubory sestávající se z více streamů (každý se svými vlastními
> hlavičkami) povoluje; ostatně, mnohá internetová rádia vysílající v OGG
> Vorbis používají právě tento multi-stream formát.
>
> Jiná věc je, že tu a tam nějaký přehrávač s více streamy nepočítá
> a chová se na nich řekněme "zajímavě" (například několik let staré verze
> XMMS). Cokoliv současnějšího se jeví fungovat správně.

	Tak jsem vyzkoušel a není to to pravé. Přehrát takto složený soubor
sice jde, ale z průběžných výpisů je vidět, že přehrávač s druhou částí
původně nepočítal. Kontrola takového souboru píše, že je zřejmě
poškozen, protože nesedí číslování jakýchsi stránek. ogg možná bude
kontejner (?), do něhož lze vložit více streamů, ale ne tak, že se
jednoduše zařadí dva kompletní ogg do jednoho souboru.

Petr