Jak spojit ogg vorbis?

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Úterý Prosinec 12 20:18:17 CET 2006

Zdravím!

> 	Tak jsem vyzkoušel a není to to pravé. Přehrát takto složený soubor
> sice jde, ale z průběžných výpisů je vidět, že přehrávač s druhou částí
> původně nepočítal.

Možná nepočítal, ale je to jednoznačně jeho chyba.

> Kontrola takového souboru píše, že je zřejmě
> poškozen, protože nesedí číslování jakýchsi stránek.

Kontrola čím?

> ogg možná bude
> kontejner (?), do něhož lze vložit více streamů, ale ne tak, že se
> jednoduše zařadí dva kompletní ogg do jednoho souboru.

A díval jste se do popisu formátu? Myslím, že docela jednoznačně říká,
že toto je legální.

Viz též http://xiph.org/vorbis/doc/Vorbis_I_spec.html#vorbis-over-ogg

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares                          <mj na ucw.cz>   http://mj.ucw.cz/
If a train station is where the train stops, what is a work station?