Jak spojit ogg vorbis?

d.petr d.petr na post.cz
Úterý Prosinec 12 22:04:20 CET 2006

Martin `MJ' Mares wrote:

> Možná nepočítal, ale je to jednoznačně jeho chyba.

> Kontrola čím?

	Mám ogginfo z balíku vorbis-tools od xiph.org. Ogginfo je verze 1.0.1 z
roku 2003.
	Přehrávač je ogg123 ze stejného vorbis-tools 1.0.1.

> A díval jste se do popisu formátu? Myslím, že docela jednoznačně říká,
> že toto je legální.
> Viz též http://xiph.org/vorbis/doc/Vorbis_I_spec.html#vorbis-over-ogg

	Nedíval jsem se, resp. nečetl jsem to. Je to rozsáhlý text a zřejmě i
poučný, ale já neumím to západoevropské nářečí, kterým je psaný. Trvalo
by mi hooooodně dlouho, než bych z něj něco užitečného pochopil. A já
nechtěl psát nový kodek, jen spojit dva soubory tak, aby mé dosud
používané programy byly spokojeny (protože pak jsem spokojen taky a to
mám rád :-) ).

Petr