pptp LCP: timeout sending Config-Requests

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Úterý Prosinec 12 22:50:25 CET 2006

Zdar,

na server s Debian Sarge a kernelem 2.6.18 jsem nainstaloval pptp, k
cemuz se pripoji klienti z WinXP na jedno kliknuti. Ale z klienta s
Debian sid a kernelem 2.6.18 se mi to naprosto nedari. Mam nainstalovany
pptpconfig a postupoval jsem podle jakehosi pekneho HOWTO, nicmene
koncim ve fazi, kdy moje strana porad neco posila ("sent [LCP ConfReq
protistrana mlci. Nakonec dostanu LCP Config-Requests timeout:

using channel 1
Using interface ppp0
pptpconfig: monitoring interface ppp0
Connect: ppp0 <--> /dev/pts/1

<accomp>]

LCP: timeout sending Config-Requests
Connection terminated.
Modem hangup

Poslouchal jsem u sebe na klientovi pomoci tcpdumpu a opravdu mi nic
neprijde, zadna odpoved. Tak jsem poslouchal na strane serveru a ten ty
odpovedi posila. Poslouchal jsem po ceste kam jsem az mohl a vsude
odpovedi sly, ale u me v cili ty odpovedi uz nejsou. Zere mi ty pakety
snad muj wifi router Compex WP11B+ v modu NAT? Ale to by pak nefungovalo
spojeni z Windows ze stejne masiny pri stejne konfiguraci vseho...

Zkousel jsem i pripojeni primo na microsofti pptp server, a to taky
nefungovalo. Poveril jsem i kamarada s Gentoo, aby to zkusil od sebe z
domu, ale ten neuspel jakbysmet.

Funguje to nekomu? At uz rucne spusteny pptp, nebo pres pptpconfig?

Diky

Petr

Daląí informace o konferenci Linux