pptp LCP: timeout sending Config-Requests

dmichal na altien.com dmichal na altien.com
Středa Prosinec 13 12:31:27 CET 2006

Zdravim,
Jen napad kouknete u toho routeru zda tam nekde neni volba passthrough a
pokud ji ma tak enable it.
David

Poslouchal jsem u sebe na klientovi pomoci tcpdumpu a opravdu mi nic
neprijde, zadna odpoved. Tak jsem poslouchal na strane serveru a ten ty
odpovedi posila. Poslouchal jsem po ceste kam jsem az mohl a vsude
odpovedi sly, ale u me v cili ty odpovedi uz nejsou. Zere mi ty pakety
snad muj wifi router Compex WP11B+ v modu NAT? Ale to by pak nefungovalo
spojeni z Windows ze stejne masiny pri stejne konfiguraci vseho...