je: zacinajici flame; Bylo:RE: Re: Nemuzu spustit nove nainstalovane apps.

dmichal na altien.com dmichal na altien.com
Pátek Prosinec 15 11:58:10 CET 2006

Zdravim,
Diky moc za doporuceni, ja jsem si vybral CentOS, ten je pro mne dostatecne easy. Uplne v pocatku tohoto vlakna jsem psal, ze ten slack je zdedeny. Kazdopadne uz je vyreseno a dekuji vsem zucastnenym za pomoc a trpelivost.
Pekny den,
David

Jiri Kroutil scripst:
> Doporucoval bych Vam spise distribuci typu Debian Unstable (a nemyslim
> tim Ubuntu) anebo Gentoo.

Doporučovat někomu, kdo nezvládne Slack Debian/unstable nebo Gentoo je
IMHO šílenství. Chcete-li klid a pohodu doporučoval bych raději něco
normálnějšího Fedora Core (kvůli mému zaměstnavateli), nebo Ubuntu
(nevadí-li Vám non-free součásti per default).

Matěj