Nemuzu spustit nove nainstalovane apps.

Matej Cepl mcepl na redhat.com
Pondělí Prosinec 18 18:28:48 CET 2006

Peter Luciak scripst:
> Suhlasim. A "vadi-li" Vam non-free sucasti v Ubuntu, je tu stale
> gNewSense - ubuntu stripnute od vsetkych binarnych modulov a restricted
> a multiverse repozitarov.

Osobně proti gNewSense nic nemám (jsem bývalý mnohaletý spokojený
uživatel Debianu), ale trochu bych se bál, jestli bude podpora bude
podstatně menší nežli u velkých distribucí, protože prostě uživatelů asi
(zatím?) bude podstatně méně.

Matěj

--
http://www.ceplovi.cz/matej/blog/, Jabber: ceplma<at>jabber.cz
GPG Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB  25C3 E09F EF25 D964 84AC

A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge
block of marble; then you chip away everything that doesn't look
like an elephant.