OT: Distribuovane monitorovani v Nagiosu

Ivo.Hanuska na hella.com Ivo.Hanuska na hella.com
Pátek Prosinec 15 14:16:01 CET 2006

Zdravim všechny přítomné!

Pokouším se řešit ditribuované monitorování v Nagiosu (v. 2.5). Udělal
jsem vše, co je popsáno v příslušné dokumentaci (nainstaloval jsem obě
strany NSCA, nakonfiguroval je, nakonfiguroval obě strany - tedy jak
distribuovaného hosta, tak server), ale prostě se mi nedaří, aby
distribuovaný klient začal posílat výsledky na server. Nemáte s tím někdo
zkušenosti? Byl bych rád za každou pomoc. Asi jsem něco přehlédl, ale
nevím co.

S pozdravem, / Best Regards,

Ivo Hanuska
Systems administrator