OT: Distribuovane monitorovani v Nagiosu

zz zz na zz-indigo.homeunix.org
Pátek Prosinec 15 22:25:01 CET 2006

Ivo.Hanuska na hella.com wrote:
> Zdravim všechny přítomné!
>
> Pokouším se řešit ditribuované monitorování v Nagiosu (v. 2.5). Udělal
> jsem vše, co je popsáno v příslušné dokumentaci (nainstaloval jsem obě
> strany NSCA, nakonfiguroval je, nakonfiguroval obě strany - tedy jak
> distribuovaného hosta, tak server), ale prostě se mi nedaří, aby
> distribuovaný klient začal posílat výsledky na server. Nemáte s tím někdo
> zkušenosti? Byl bych rád za každou pomoc. Asi jsem něco přehlédl, ale
> nevím co.
>
> S pozdravem, / Best Regards,

ja som to skusal ale nakoniec som skoncil u tunelovania cez ssh. (na
"klientoch") su nainstalovane pluginy a vytvoreni specialony uzivatel na
ktory sa nagios pripaja cez ssh plugin. slape to perfektne.