Debian 3.1r4 na SATA II HDD

petr.kucera na gyby.cz petr.kucera na gyby.cz
Pondělí Prosinec 18 13:06:53 CET 2006

Dobrý den,

      stahl jsem si obraz z te nize uvedene adresy a vse nasel v poradku. Disky
(sda, sdb) jsem si rozdelil stejne a jednotlive partisny jsem tedy namirroroval
vyjma swapu (ten jsem zkusil stripnout). Adresar /home a /boot mam na
samostatnych partisnach.

      Prvni cast instalace probehla celkem bez problemu, kompl se restartoval,
nabootoval, doinstaloval jsem system, par balicku a nastavil jeste nejake
drobnosti.

      Pak jsem zkusil restartovat system, avsak se to chova nejak neobvykle. Uz
cca 90 minut visi na synchronizovani SCSI cache pro disk sda. Konec vypisu
vypada asi nasledovne:

    Stopping MD array md3...done (stopped). - swap
    Stopping MD array md1...done (stopped). - /home
    Stopping MD array md2...done (stopped). - /boot
    Stopping MD array md0...failed (busy). - /

    Rebooting... md: stopping all md devices.
    md: md0 still in use.
    Synchronizing SCSI cache for disk sdb:
    Synchronizing SCSI cache for disk sda:

zde visi a dal se mu nechce.

      Je toto normalni chovani nebo je nekde chyba?

      Petr Kucera