Debian 3.1r4 na SATA II HDD

Slávek Banko slavek.banko na axis.cz
Úterý Prosinec 19 01:42:51 CET 2006

Hmm. Neúspěch při odpojování "/" jsem již také zaznamenal (a zatím neřešil
- že by udev?), ale problémy s restarty ne (setkávám se vesměs ze
základními deskami Intel).

Poznámka: Kdysi jsem swap také nedával do RAID1, ale první výpadek jednoho
z disků mně poučil... Od té doby i swap dávám na RAID1, protože pak na
výpadek některého z disků není citlivý.

Slávek