qmail neodesila

silebis na centrum.cz silebis na centrum.cz
Pondělí Prosinec 18 15:03:38 CET 2006

Zdravim vsechny znalce, mam docela big problem. Qmail mi nechce odesilat.
Pripojim-li se pres horde vyhodi mi error:
Remote host said: 451 qq unable to read configuration (#4.3.0)
I'm not going to try again; this message has been in the queue too long.

Pres klasickyho outlooka se mi zase nechce autorizovat.

Kdyz jsem jej chtel reinstalovat vyhodila se mi zase toto
apt-get --purge remove psa-qmail

    The following packages will be upgraded:
    libmysqlclient14 mysql-client-4.1 mysql-common-4.1
    3 upgraded, 0 newly installed, 79 to remove and 109 not upgraded.
    1 not fully installed or removed.
    Need to get 2286kB of archives.
    After unpacking 964MB disk space will be freed.
    Do you want to continue? [Y/n] Y
    Get:1 http://ftp.cz.debian.org sarge/main mysql-common-4.1
4.1.11a-4sarge7 [36.7kB]
    Get:2 http://ftp.cz.debian.org sarge/main libmysqlclient14
4.1.11a-4sarge7 [1418kB]
    Get:3 http://ftp.cz.debian.org sarge/main mysql-client-4.1
4.1.11a-4sarge7 [831kB]
    Fetched 2286kB in 0s (5347kB/s)
    (Reading database ... 75561 files and directories currently
installed.)
    Removing mailman ...
    dpkg: error processing mailman (--remove):
    cannot remove `/usr/sbin/mmarch': Permission denied
    mailman

zkontroloval jsem prava:
# ls -l /usr/sbin/mmarch
lrwxrwxrwx 1 root root 23 2006-12-15 03:35 /usr/sbin/mmarch ->
./lib/mailman/bin/arch
# ls -l /usr/lib/mailman/bin/arch -rwxr-xr-x 1 root list 5406 2006-09-20
19:18 /usr/lib/mailman/bin/arch

zkousel jsem i qmail reinstalovat, avsak stale mi chce odinstalovat
mailmana.

dle meho laickeho usudku, jsou v poradku. Samozrejme jsem prihlasen jako
root coz me docela prudi, jaktoze rootu se mohou odeprit prava.

PS. Pouzivam debiana.

Nevite nekdo kde by mohl byt zakopany pes? Uz jsem z toho cely vedle.
prosim prosim pomozte