Groupware se synchronizaci s mobilnim zarizenim

Petr Špatka spatkak na luzanky.cz
Pondělí Prosinec 18 16:58:15 CET 2006

> uz asi pul roku hledam vhodny groupware na jakemkoliv systemu. Nasel
> jsem hezke pod linux, egroupware atd. ale problem je ze potrebuji aby to
egroupware umí i syncml - přes net to synchronizuje i s mobilem přímo.
Zkoušel jsem to v nějaké vývojové verzi před pár měsíci a zrovna jsem se
trefil do okamžiku kdy už to s mobilem docela chodilo. Dneska by to
mohlo být o dost lepší - tedy jestli drží stále stejné tempo vývoje. Ve
stejný okamžik asi měsíc stará stable verze  s mobilem téměř nefungovala.

Petr