Groupware se synchronizaci s mobilnim zarizenim

Stepan Cirkl cirkl na ccu.cz
Čtvrtek Prosinec 21 18:26:10 CET 2006

GroupWise od Novellu spolu s jejich Mobile Sync? Ale asi bude zalezet na
tom telefonu, jak se bude umet synchronizovat. Osobne synchronizuju
proti iPAQ a v pohode. Koukal jsem, ze Mobile Sync by mel umet
komunikovat se Symbianem nebo Smartphone OS, ale nemam zatim vlastni
zkusenost.

Mozna se podivat na Intelli sync, ten umi syncovat ruzne veci mezi
sebou. Ostatne z toho ten Novellovky Mobile Sync z toho vychzi. Ale je
to Win32 aplikace.

s pozdravem

Stepan Cirkl
IT consultant