OT: Distribuovane monitorovani v Nagiosu

Ivo.Hanuska na hella.com Ivo.Hanuska na hella.com
Pondělí Prosinec 18 07:56:29 CET 2006

To zrovna není to, co potřebuju. Já mám momentálně po světě asi 750
serverů a asi 450 dalších hostů, které potřebuju sledovat. Potřebuju aby
lokální IT týmy měly přehled, co se děje u nich v lokalitě i když padle
linka na centrální Nagios a potřebuju aby byl jakýsi centrální pohled,
protože některé servery, co na nich běží specifické služby vytváří celky,
které lze dohledovat jen centrálně.

Takže distribuovaný monitoring, jak vyšitý.

IH

Ivo.Hanuska na hella.com wrote:
> Zdravim všechny přítomné!
>
> Pokouším se řešit ditribuované monitorování v Nagiosu (v. 2.5). Udělal
> jsem vše, co je popsáno v příslušné dokumentaci (nainstaloval jsem obě
> strany NSCA, nakonfiguroval je, nakonfiguroval obě strany - tedy jak
> distribuovaného hosta, tak server), ale prostě se mi nedaří, aby
> distribuovaný klient začal posílat výsledky na server. Nemáte s tím
někdo
> zkušenosti? Byl bych rád za každou pomoc. Asi jsem něco přehlédl, ale
> nevím co.
>
> S pozdravem, / Best Regards,

ja som to skusal ale nakoniec som skoncil u tunelovania cez ssh. (na
"klientoch") su nainstalovane pluginy a vytvoreni specialony uzivatel na
ktory sa nagios pripaja cez ssh plugin. slape to perfektne.