tisk na tiskárnu u u Windows Vista (was: pripojeni k windows vista)

Pavel Lisý pali na tmapy.cz
Úterý Prosinec 19 12:13:02 CET 2006

Nejprve upřesňuji, co je mým hlavním cílem:

Prostě je u toho počítače tiskárna a chci nastavit CUPS, aby na ní
tisklo.

toto mám v printers.conf
DeviceURI smb://printaccount:heslo@domena/pcname.int.dnsdomena.cz/lj1200

ale to hází chybu, že je špatné heslo.

> - co je v eventlogu te visty ?
> - zkousel jsi na sambe pustit policies a podivat se na nastaveni SMB/CIFS
> komunikace (signed / encrypted / NTLM version)?
jak se toto dělá?

> - zadavas nazev Vista PC jako domenu v prihlasovacim jmene (user:
> VISTAPC\User) ?

Mám ten počítač v SAMBA doméně:

bez domény to hodí toto:

smbclient -U 'user' -L pcname
Password:
Neoprávněný přístup do paměti (SIGSEGV)

se zadáním domény se to zhroutí ještě víc :-)

smbclient -U 'domena\user' -L pcname
Password:
*** glibc detected *** smbclient: munmap_chunk(): invalid pointer:
0xbfc8bbac ***
/lib/libc.so.6(cfree+0x1bb)[0x9c567b]
smbclient(spnego_parse_negTokenInit+0x178)[0xbd09f8]
smbclient(cli_session_setup_spnego+0x1ec)[0xbc726c]
smbclient(cli_session_setup+0x11a1)[0xbc90c1]
smbclient[0xbdcf44]....

Dostal jsem i typ na mount pomocí CIFS a to funguje:

mount -t cifs //pcname/share /mounted/dir

já to ale bohužel potřebuji pro nastavení tisku.

Pavel Lisý