tisk na tiskárnu u u Windows Vista (was: pripojeni k windows vista)

Pondělí Prosinec 25 01:59:01 CET 2006

On Tue, 19 Dec 2006, Pavel Lisý wrote:

> jak se toto dělá?

Klient se podle mne by default snaží maximálně přizpůsobit serveru.
Jinak to lze něco nastavit v smb.conf přes direktivy "client ..."
(a něco málo i přes parametry smbclienta).

> bez domény to hodí toto:
>
> smbclient -U 'user' -L pcname
> Password:
> Neoprávněný přístup do paměti (SIGSEGV)
>
> se zadáním domény se to zhroutí ještě víc :-)
>
> smbclient -U 'domena\user' -L pcname
> Password:
> *** glibc detected *** smbclient: munmap_chunk(): invalid pointer:

Co že to máte za verzi Samby?
Dokud padá při pokusu o spojení na ústa, tak to asi fungovat nebude.