Rozdílná rychlost GPRS přes stejnou kartu na dvou počítačích

Ivan Stenda ivast na mail.t-mobile.sk
Čtvrtek Prosinec 21 09:05:35 CET 2006

Dobry den, skuste porovnat aj verzie pppd, pripadne zistit ci niektory z
nich nemate patchovany, pripadne si skompilovat nejaky posledny stabilny
na  oboch strojoch a overit ci sa problem vyskytuje nadalej. Ak ano,
este raz by som skontroloval wvdial, a ak ani to nepomoze, potom musi
byt "inakost" v IP stacku, pripadne ( kedze download asi robite cez TCP
) v TCP implementacii. Kedze citanie changelogu moze byt na dlho, pustil
by som si ethereal a analyzoval rozdiely ...

btw, s dns cache mate pravdu, pokial ide o pripojenie na Xty pokus,
skuste zdvihnut timeouty pre wvdial, pripadne ju skuste resetovat" pred
pokusom o pripojenie.... (ale toto uz strielam od boku)

ivast