Rozdílná rychlost GPRS přes stejnou kartu na dvou počítačích

Simon Brandejs simon na cesa.cz
Čtvrtek Prosinec 21 10:27:47 CET 2006

tak mne napada .... az se to pripoji ...
podivejte se na MTU ...
a pokud je to ono tak nasledne na nastaveni FW ...

toz tak
Simon

    toz furt rikam ...-> dropovat komplet ICMP je chujovina