undelete - unblank DVD-RW

Tomas Valla tom na ucw.cz
Středa Únor 1 15:25:22 CET 2006

> Dekuji za odpoved, ale bohuzel to nepomaha. pokud je blank=fast  , a spustim
> readcd dostanu pouze - vypis na konci. Pise cosi o sektoru 0 , ale jak mu tam
> podvrhnout neco jineho, aby to perecetl ? Na pokusnem CD-RW jsem skusil
> dvdrecord -fix , ale nepomaha.

Jestli se nepletu, tak blank=fast jenom prepise table of contents daneho
media. Tam jsou informace o polohach stop na cdcku. Jenze podobne
informace jsou jeste ulozeny v subkanalech v prubehu celeho disku.
Takze ciste teoreticky by z toho ty data jeste mohly jit dostat.
Asi ale bude zalezet i na konkretni mechanice, jestli to povoli.
Tolik CD. DVD netusim.

>  readcd -c2scan

Tohle dela neco jineho. Cte cele CD a pokud to mechanika podporuje,
kontroluje vyskyt chyb na level2 samoopravnem kodu. (jakysi test kvality
media)
Spravne prikazy mely byt spis read, readda, readcd.

Jestli ani tohle nepomuze, pak ovsem ma pomoc konci. :)

Zdravi,
	Tomas