undelete - unblank DVD-RW

Jan Cervenka witko-comp na volny.cz
Středa Únor 1 19:07:47 CET 2006

Dne středa 01 února 2006 15:25 Tomas Valla napsal(a):

> Tohle dela neco jineho. Cte cele CD a pokud to mechanika podporuje,
> kontroluje vyskyt chyb na level2 samoopravnem kodu. (jakysi test kvality
> media)
> Spravne prikazy mely byt spis read, readda, readcd.
>
> Jestli ani tohle nepomuze, pak ovsem ma pomoc konci. :)

Dekuji, ale nepomohlo. Sektor 0 proste neni.

mam tedy jiny doraz, jestli mohu. Nasel jsem na internetu jediny (asi jich je
vic, ale nasel jsem jen jeden) odkaz, ktery ale je pod windows. Princip by
mel byt univerzalni. Jde o to vytvorit prazny soubor ze samych 0 , to umim
pomoci /dev/zero a dd , pak ovsem nastava pro mne trochu horror. Takto
vytvoreny soubor se zacne vypalovat s volbou disk at once a hned po vypaleni
TOC se vypalovani utne. Pak je pry moznost, aby SW typu readcd mohli na disk
pristupovat. Otazka tedy zni, jak donutit dvdrecord , nebo jiny program, aby
pouze vypalil TOC z iso souboru , ale data ne ? Nasel jsem moznost vypalit
bez TOC , ale jinak ne. Budu badat dal. Znovu moc dik za informace.

Honza