undelete - unblank DVD-RW

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Únor 1 21:55:14 CET 2006

Jan Cervenka wrote:
> Dne středa 01 února 2006 15:25 Tomas Valla napsal(a):
> mam tedy jiny doraz, jestli mohu. Nasel jsem na internetu jediny (asi
> jich je vic, ale nasel jsem jen jeden) odkaz, ktery ale je pod
> windows. Princip by mel byt univerzalni. Jde o to vytvorit prazny
> soubor ze samych 0 , to umim pomoci /dev/zero a dd , pak ovsem
> nastava pro mne trochu horror. Takto vytvoreny soubor se zacne
> vypalovat s volbou disk at once a hned po vypaleni TOC se vypalovani
> utne. Pak je pry moznost, aby SW typu readcd mohli na disk
> pristupovat. Otazka tedy zni, jak donutit dvdrecord , nebo jiny
> [...]
No na widlich se to dela tak, ze
1) spustite vypalovaci SW
2) spustite vypalovani a koukate na zpravy o prubehu
3) spustite si spravce uloh (Ctrl-Alt-Del) a program zastrelite.
Ovsem rychlejsi a tudiz presnejsi je proste bod 3 nahradit stisknutim
tlacitka pro HW reset ve spravnem okamziku.
Je to samozrejme prasarna, ale neznam zadny program, ktery umi zapsat TOC a
zbytek ne ;-)
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz