Server cluster mirror

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Únor 2 12:49:26 CET 2006

> From: Vladimír Třebický [mailto:guru.list na xhost.cz]

> hledám řešení pro následující problém. Pro linuxový cluster potřebuji
> distribuovaný (decentralizovaný) diskový prostor. Představuji si to takto:
>
> 	1) Každý server vyhradí svůj fyzický diskový prostor. (Ten je u
> všech
> serverů stejně velký.)
> 	2) Tento prostor nasdílejí do clusteru.
> 	3) Data jsou zrcadlena a jsou fyzicky obsažena na všech serverech.
> (Pokud jeden server něco zapíše, na všech ostatních se to dřív nebo
> později objeví.)
> [...]

No jestli to má být web, tak co Zope a ZEO cluster? Odpovídá to přesně tomu
co chcete, ikdyž u Zope se tomu říká občas jinými slovy. Nedáse to ale moc
použít na velké objemy typů úschovna.cz (přesněji řečeno - nejsem si jist
pač se nevěnuji sledování zopinek ale vývoji app nad zopem, tak možná ano),
ale na TTW práci plně.

JL.