Server cluster mirror

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Čtvrtek Únor 2 15:16:15 CET 2006

Zdravim,

Vladimír Třebický napsal(a):
>     Nicméně jestli to chápu správně, tak Network Attached Storage (NAS)
> není kupříkladu nic jiného než server s redundantním diskovým polem,
> který poskytuje data např. přes NFS. Což tedy není úplně to, co hledám.
> Pokud je moje úvaha správná, tak výkonnost pro čtení musí být u
> distribuovaného systému, v kterém jsou vždy všechna data na každém
> serveru, mnohem větší, než u NFS, v kterém jsou data na jednom místě a
> každý server si pro ně musí sahat.

Coda uchvatnou rychlosti zrovna nevynika.
Je to spis takove robusni reseni.
Imho je to dano uz samotnym principem (starat se o replikace mezi nody,
drzet offline repliku, zjistovat rozdily, starat se o tickety..).
Ale mozna se uz doba zmenila......
Jo a taky to chce tusim RAWi/o pristupy k diskum.

k NAS: ano, vetsinou je to skatule s NFS a Sambou....

Roman DAVID