Apache a zobrazování stránek s charsetem windows-1250 v IE - Vyřešeno

Ing. Leoš Houser leos.houser na aacomputer.cz
Čtvrtek Únor 2 17:23:27 CET 2006

Děkuji všem za jejich podněty. Řešení bylo ale jinde.
Zjistil jsem, že obyčejná HTML stránka se zobrazuje korektně, ale po přidání
libovolného PHP tagu - např. phpinfo(), se stránky začnou okamžitě chovat
níže uvedeným způsobem.

Pak už je to snadné. Řeší to změna v php.ini
default_charset = "iso-8859-2"
na
default_charset = "windows-1250"

Jak triviální, a jak pracné bylo tuto blbinu najít. :)))

S pozdravem
--
Ing. Leoš Houser, jednatel
AA COMPUTER, s.r.o.

"Ing. Leoš Houser" <leos.houser na aacomputer.cz> píše v diskusním příspěvku
news:dr6pk4$p7k$1 na news.vol.cz...
> [...]
> tento postup hodně nepraktický. Zvláštní je, že pokud apache běží na
> Widlích, nikdy jsem se s tímto problémem nesetkal.
>
> Mám za to, že je to problém klientských Widlí, resp. Internet Exploreru,
ale
> uživatelé argumentují obvyklým způsobem, t.j. "Ale na našem starém serveru
> (= Widle!!!) nám to funguje!" - a mají nakonec pravdu.
>
> Neznáte někdo řešení? Hrál jsem si trochu i s registry Windows, přepsal
jsem
> několik hodnot, které jsem považoval za možné pachatele, ale toto chování
IE