Apache a zobrazování stránek s charsetem windows-1250 v IE - Vyřešeno

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Čtvrtek Únor 2 18:15:08 CET 2006

Jak zde již bylo zmíněno ve vztahu k add_default_charset v Apache - pokud
používáte meta značku uvnitř dokumentu, pak možná bude lepší
default_charset zrušit úplně.

Slávek.