ZAMESTNANI: odbornik na autentizaci a bezpecnost

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pátek Únor 3 12:21:54 CET 2006

Dobrý den,

Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích hledá kandidáta na
pozici "Správce centrálního AAA systému"

Předpokládaná prac. náplň:
- aktivní spolupráce při zavádění Novell Identity Manageru a
  jeho následná údržba v rutinním provozu
- vybudování centrálního radius serveru navázaného na Novell
  Identity Manager a zajištění spolupráce s příslušnými službami
  (WiFi apod.)
- budování centrální certifikační autority a začlenění do
  infrastruktury

Uchazeč by měl splňovat tyto přepoklady:
- velmi dobrá znalost Linuxu, částečná znalost Windows
- orientace v AAA technologiích: LDAP, radius, certifikáty
- znalost heterogenního prostředí, především Samba a její
  kooperace s Windowsy v doméně a napojení na centrální AAA
- angličtina na úrovni samostatného studia dokumentace
- schopnost týmové práce
- ochota stále se vzdělávat
- samostatnost v řešení, očekáváme i vlastní iniciativu a návrhy
  na rozšiřování v této oblasti, ať už technologicky, nebo
  koncepčně...

Co může nabídnout JU:
- nástupní plat tabulka + osobní ohodnocení (cca 13-15kKc
  hrubého), po zapracování možnost zvýšení
- interní bezplatné kurzy angličtiny
- velmi rychlé připojení na internet :-)
- flexibilní pracovní doba (42,5 hodiny týdně, povinná od 8.00 do
  14.00, s možností posunout toto časové rozmezí jinak)
- laptop, příp. další benefity dle konkrétní domluvy (čti: už mě
  nic nenapadá, ale jsem ochoten se dále domluvit)

Další informace:
- zaměstnání na plný pracovní úvazek
- místo výkonu práce: České Budějovice, rektorát

Své CV zašlete, prosím, na adresu: jmarek na jcu.cz

Děkuji za pozornost a těším se na nabídky.

Zdraví
Jan Marek