Mini-distro pro mailserver

Martin Kriz martinkriz na iol.cz
Pátek Únor 3 17:29:36 CET 2006

Dekuji za odpoved

> Libovolna bezna distribuce, nainstalovat jen nutny zaklad,
> pripadne je-li skutecne vyznemne omezene misto na disku, tak
> odmazat dokumentaci, locales a dalsi objemne veci. Povypinat
> vsechny nepotrebne sluzby, ulohy v cronu apod., bohate staci
> mit v provozu

Asi pujdu do FC4 (minimalni instalace kolem 400-600MB), jakym zpusobem mam
odmazat ta prebytecna data (nerad bych si znefunkcnil system tim ze to budu
mazar rucne podle toho co se mi nelibi, takze pokud existuje lepsi
zpusob..). Jsem zvedav na vyslednou pametovou narocnost, ten mail-system
pobezi jako virtualni stroj na windows PC takze mu muzu pridelit max. 64MB
(mozna 96MB) :((

mailserver bude klasika
postfix+courier+maildrop+mysql+spamassasin+graylisting atd...

mak