Mini-distro pro mailserver

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Únor 3 19:33:35 CET 2006

On Fri, 3 Feb 2006, Martin Kriz wrote:

> Asi pujdu do FC4 (minimalni instalace kolem 400-600MB), jakym zpusobem mam
> odmazat ta prebytecna data (nerad bych si znefunkcnil system tim ze to budu
> mazar rucne podle toho co se mi nelibi, takze pokud existuje lepsi
> zpusob..). Jsem zvedav na vyslednou pametovou narocnost, ten mail-system
> pobezi jako virtualni stroj na windows PC takze mu muzu pridelit max. 64MB
> (mozna 96MB) :((

rpm -qa vypise vsechny balicky. rpm -e smaze balicek ale pokud na nem
zavisi jine balicky tak nic nesmaze a oznami to. Pak se musite rozhodnout
jestli ty zavisle balicky chcete nebo je pridate do rpm -e . Takze projit
balicky a ty ktere se Vam nezaji zkusit smazat :-) Pokud si nesmazete nic
duleziteho, tak se to da vzdy snadno vratit zpet pres yum install balicek
yum uz zavislosti vyresi za Vas a dotahne co je treba...