SkypeBox??? peering

Oqak node.ch na centrum.cz
Pátek Únor 3 18:32:16 CET 2006

> Nemyslim si, ze je to dobry obchodni model. Bude zajimave sledovat, jak
> dlouho jim to vydrzi. ;-)
> Treba sipy.cz s ostatnimi VoIP nepeeruje.
>
> Libor

Vydrzi to podle mne alespon tak dlouho, dokud prevahu ucastniku bude mit
Telecom + alternativni velci hraci na trhu.

pro predstavu, nejsirsi peering v CR a nejnizsi ceny (jako klasicky VoIP v
CR) ma http://vox.802.cz/prefixy/zdarma.php vcetne Cesnetu apod.

Problem trosku je ze

a) neposkytuje test ucet zdarma, takze za vyzkouseni zaplatite min. 120,- +
pripadny kredit
b) nepodporuje G729 placeny a vypocetne narocny kodek, ktery je usporny pro
pomale linky - dano pouzitoui technologii

Ale jinak no problem.