SkypeBox???

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Sobota Únor 4 04:14:24 CET 2006

Libor Chocholaty wrote:

> Nemyslim si, ze je to dobry obchodni model. Bude zajimave sledovat,
> jak dlouho jim to vydrzi. ;-)
> Treba sipy.cz s ostatnimi VoIP nepeeruje.

To vam muzu rici pomerne presne :-) Vydrzi to do te doby, nez bude klasicka
pevna linka tak malo pouzivana, jak je treba dneska dalnopis. Az bude mit
vetsina lidi bud VoIP nebo pouze mobil, tak nekdy v te dobe si prestanou
VoIP firmy peerovat. Souvisi to take s rozvojem vysokorychlostniho internetu
a tim i kvality IP telefonie. Ja sice Telecom uz zrusil a presel jsem na
VoIP, ale uprimne receno, ta kvalita hovoru je o neco horsi. Asi takova,
jako byvala u normalni pevne linky tak v roce 1985.

--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz