SkypeBox again.

Hykel Jaroslav jaroslav.hykel na email.cz
Pondělí Únor 6 09:17:52 CET 2006

> ??? To jde docilit jak? Odhlasil jsem Telecom a prichozi volani mi bude
> zdarma fungovat pry 6 mesicu. Pak musim vratit pristroj a oni linku
> odpoji uplne.
> Nebo myslite objednat VoIP u ceske spolecnosti a nechat ji jen na
> prichozi? To mi pripada vuci te spolecnosti nekorektni ;-(

Ja bych rekl, ze i jen prichozi volani jsou zajimava, protoze VOIP
operator inkasuje propojovaci poplatek.
Naopak, pokud mate prichozi Telecom a odchozi VOIP, Telecom bud usetri
propojovaci poplatek (cely hovor je v jeho siti), nebo inkasuje
propojovaci poplatek (hovor je vetsinou zapocaty v jeho siti).

Hykel Jaroslav