Skypebox

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Pondělí Únor 6 10:57:31 CET 2006

Dan Ohnesorg wrote:

>Podle TOS nijak, ale IP telefon ma vlastni IP adresu. SIP server ma taky
>vlastni IP adresu. Takze je celkem ceho se chytit. Telefony ne vzdy TOS umi,
>spise nastavuji priority podle 802.1q a to se v linuxu blbe poznava.

SIP server neni az tak zajimavej, protoze tam jdou jen informace o
sestavovani hovoru (nebo jak se to spravne jmenuje), hlas jede vetsinou
jinudy. Snifoval jsem si volani a hlas jede pres uplne jinou IP nez SIP.
Hlas pouziva protokol RTP (http://www.voip-info.org/wiki-RTP). Pouzity
telefon Well 8820(?), jede pres SIP, kodek G729.

Libor