Jakou zvukovku? hw mix a mikrofon

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Pondělí Únor 6 16:30:19 CET 2006

Ahoj,

muzete mi poradit zvukovou kartu, ktera umi HW mixovani, nahravat z
mikrofonu a vypnout line-out (repro), kdyz pouziju sluchatka s
mikrofonem na prednim panelu (zapojena na interni konektor)?

Uz mam hlavu jako patraci balon. Na www.alsa-project.org jsem nasel, ze
HW mixing umeji snad jen karty Creative Sound Blater. Bohuzel to vypada,
ze bud jsou karty podporovane, ale beznadejne nesehnatelne (uz se nevyrabi):
Sound Blaster PCI 512
Sound Blaster Live
Sound Blaster Live Platinum
Sound Blaster Live Value
Sound Blaster Live 5.1
Sound Blaster Audigy Platinum
Sound Blaster Audigy Digital Entertainment
Sound Blaster Audigy Gamer
Sound Blaster Audigy ES

nebo prilis drahe:
<http://www.soundblaster.com/products/Audigy2ZS_platinum_pro/>Sound
Blaster Audigy2 ZS Platinum Pro
Sound Blaster Audigy4 Pro

Jedina co vypada schudne je:
Sound Blaster Audigy2 ZS Value - ale u tehle mi pripada, ze ma ponekud
spatny pomer cena/vykon.

Nemate nekdo zkusenosti treba s Sound Blaster Audigy2 ZS (bez sluvka Value)?
Ty jdou koupit na eBay za slusny peniz, ale zase nejsou v ALSA
kompatibility listu.
Klidne si koupim neco uplne jineho, jde mi o vlastnosti, co jsem
popisoval nahore.

Ma vliv na rozhodovani platforma AMD64?

Libor