Jakou zvukovku? hw mix a mikrofon

Jan 'yanek' Bortl yanek na ya.bofh.cz
Pondělí Únor 6 21:07:24 CET 2006

Libor Chocholaty wrote:
> [...]
> Sound Blaster Audigy Digital Entertainment
> Sound Blaster Audigy Gamer
> Sound Blaster Audigy ES
>
> nebo prilis drahe:
> <http://www.soundblaster.com/products/Audigy2ZS_platinum_pro/>Sound
> Blaster Audigy2 ZS Platinum Pro
> Sound Blaster Audigy4 Pro
>
> Jedina co vypada schudne je:
> Sound Blaster Audigy2 ZS Value - ale u tehle mi pripada, ze ma ponekud
> spatny pomer cena/vykon.
>
> Nemate nekdo zkusenosti treba s Sound Blaster Audigy2 ZS (bez sluvka Value)?
> Ty jdou koupit na eBay za slusny peniz, ale zase nejsou v ALSA

Asi to nebude pro Vas relevantni informace, ale vlastnim Sound Blaster
Audigy2 eX. Mixovat vystupy umi skutecne hardwarove.

Mikrofon funguje zrejme normalne (skype jsem nemel moc chut rozjizdet),
na /dev/dsp se neco objevovalo...

Jestli ji dokazete sehnat nebo zjistit proc se neprodava budu moc rad.
Creative se k ni vubec nehlasi. Velkosklady se tvari, ze ji nikdy ani
nemely.

Stala asi 1500 Kc, takze fajn cena vzhledem k tomu co umi (dalkove
ovladani, ...).

> Klidne si koupim neco uplne jineho, jde mi o vlastnosti, co jsem
> popisoval nahore.

Nicmene, netusim jak odpojit 5.1 soustavu jinak nez jejim vypnutim,
protoze hraje se sluchatkama neustale. Na teto karte jsem neobjevil nic
co by jinak nefungovalo (ale nezkousel jsem FW, opticke a digitalni
vstupy/vystupy)

> Ma vliv na rozhodovani platforma AMD64?

Rekl bych ze v pripade Audigy/Live! zadny. Mam AMD Athlon64.

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] ya.bofh. cz>
http://ya.bofh.cz/ | jab: yanek [at] njs . netlab. cz