hardware pro router

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Únor 7 00:55:36 CET 2006

Jaroslav Jirásek wrote:
> Zdravim, potrebuji rychlejsi router.
> Nyni mam AMD Sempron 2600+ (1.6GHz) socket754 128kB L2 cache,
> 5 sitovych karet.
> Omezuje rychlosti pres IMQ+HTB+SFQ pro cca 500 uzivatelu,
> nic jineho nedela. Vytizeni procesoru casto leze ke 100%
>
> Chci ho zrychlit hodne, abych mel dostatecnou rezervu (alespon 3x).

Nezjsem zrovna expert ani na AMD ani na Linux, ale nejak se mi nezda, ze by
to nemel stihat. Zato se mi zda, ze mate sakra malo pameti. Neni to zatizeni
procesoru zpusobene tim, ze mu nestaci RAM a musi swapovat?
Pro zacatek zkuste tam proste na par dnu pridat pamet, treba i vypujcenou.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz