hardware pro router

Martin Šanda martin.sanda na balustrada.cz
Úterý Únor 7 02:17:15 CET 2006

-> Nezjsem zrovna expert ani na AMD ani na Linux, ale nejak se mi nezda, ze
 by -> to nemel stihat. Zato se mi zda, ze mate sakra malo pameti. Neni to
 zatizeni -> procesoru zpusobene tim, ze mu nestaci RAM a musi swapovat?
-> Pro zacatek zkuste tam proste na par dnu pridat pamet, treba i vypujcenou.

Mám dojem, že velikost paměti nikde uváděna nebyla.

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda

Student DU na FF UK: http://udu.ff.cuni.cz
Redaktor časopisu Bratrská rodina: http://www.cb.cz/rodina/
HomePage: http://www.balustrada.cz/osobni/
Nezavirováno -> mým operačním systémem je Linux
Tajemství září za bílého dne, tajemno splývá s temnotou.
                                                         Georges Braque