Jakou databazi

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Úterý Únor 7 14:00:28 CET 2006

Dd,

On Tue, Feb 07, 2006 at 01:42:35PM +0100, Jaroslav Lukesh wrote:

> Jedina db o ktere vim, ze ma webove rozhrani je Zope (jeste umi ftp, webdav,
> xml/rpc). Spolehlivost a synchronizaci zajistite pres ZEO, servery mohou byt
> rozmistene po cele evrope. Zope vybira/uklada data jak do stromu (at uz
> vlastniho ZODB, nebo btree), tak i do relacnich db.

No, ja bych se nebal prace se Zope, ale data bych prece jen
radeji nacpal do nejake SQL databaze... Porad povazuju za
vyhodu, ze si celou databazi muzu vydumpovat do SQL a to zase
nacpat (pomerne) rychle zpatky. Vsechno (snad krome BLOB-u) mam
pekne v textu, citelne, dobre se to pakuje, zatimco ZEO databaze
je v podstate soubor Marshallovanych objektu (IMHO). Zaloha je
jedine binarni...

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek               | Nez mi poslete prilohu .doc, .xls
University of South Bohemia  | nebo .ppt, prectete si, prosim,