Jakou databazi

MaReK Olšavský orsm na centrum.cz
Úterý Únor 7 14:17:33 CET 2006

Jaroslav Lukesh napsal(a):
> Jedina db o ktere vim, ze ma webove rozhrani je Zope (jeste umi ftp, webdav,
> xml/rpc). Spolehlivost a synchronizaci zajistite pres ZEO, servery mohou byt
> rozmistene po cele evrope. Zope vybira/uklada data jak do stromu (at uz
> vlastniho ZODB, nebo btree), tak i do relacnich db.
>
> Chcete reference na Zope? Cnn, nasa, intranet NATO (no o nekterych se nema
> mluvit ale ja nikdy nevim o kterych ;-) )... Zadne male ryby. Z domacich
> velkych ryb eurotel, ikdyz se snazi zamest stopy.
>
> Kdyz nebudete pouzivat zpomalovaci luxusni nadstavby Plone, tak i rychlost
> [...]

ZOPE je databaze?? Doted jsem myslel, ze je to Pythonovsky Framework...
ZODB tipuju, ze bude wrapper nad normalnim SQL serverem, protoze resit
rezii a funcionalitu db v jazyce, ktery je predevsim scriptovaci by byl
asi docela nesmysl...

- --

MaReK "Penguin" Olšavský
PHP Voodoo
private mail: orsm na centrum.cz
private web: http://orsm.wz.cz
ICQ#: 160 178 925; MSN: orsm na centrum.cz; Skype: Penguin_007
tel.: +420-603-519-650; +420-775-154-689 (775-1-LINUX)

Na stránce bylo napsáno: "Optimalizováno pro Explorer 5, nebo lepší".
   Tak jsem přešel na Mozilla Firefox  --> http://firefox.czilla.cz/