Jakou databazi

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Únor 7 15:03:15 CET 2006

> From: MaReK Olšavský [mailto:orsm na centrum.cz]
> ZOPE je databaze?? Doted jsem myslel, ze je to Pythonovsky Framework...

No je, ale je to i stromova databaze ZODB nad kterou jede onen framework. Da
se to programovat v pythonu, dtml, zpt, a v doc je i neco o perlu, ale to
jsem preskocil.

> ZODB tipuju, ze bude wrapper nad normalnim SQL serverem, protoze resit

Neni :-)

Ale zope umi traverzovat SQL, takze kdo slysi na moderni zaklinadlo SEO, tak
tohle je tam in natura.

> rezii a funcionalitu db v jazyce, ktery je predevsim scriptovaci by byl
> asi docela nesmysl...

ZODB je dokonce rychlejsi nez btree

Ceckari ohrnuji nos nad jazykem ktery se viditelne nekompiluje, co?

JL.