hardware pro fileserver

Petr Klima tosuja na post.cz
Úterý Únor 7 15:01:05 CET 2006

Hezke odpoledne,
pokud si vazite tech dat (predpokladam, ze jejich cena vyjadrena treba
jen dobou vytvareni je vyssi, nez cena levnejsiho serveru), mel byste
pouvazovat rozhodne nad RAID5 nebo kombinacich RAID1+0 atd. Nejspis asi
ten RAID5, ma nejlepsi pomer cena/prostor z pouzitelnych RAID levelu.

Osobne bych vam asi doporucil HW RAID kartu s vice porty (tak 8), abyste
se mel kam rozsirovat. Pocitac do ktereho byste to vrazel by mel mit
64bit PCI slot, takze zrejme serverovou desku.

Tosuja