hardware pro fileserver

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Únor 7 16:18:20 CET 2006

Zdravim,

On Tue, Feb 07, 2006 at 01:46:53PM +0100, oldfrog wrote:
> Kvuli propustnosti sbernice predpokladam ia34 platformu.
>
> Distribuce bude Debian s aktualnim jadrem. Dulezita
> je zivotnost, dobra spoluprace s linuxem a bezporuchovost.
>
> Nevim ani, zda jit do hotoveho serveru nebo si nejaky
> postavit, moje zkusenosti neukazuji nelevnejsi hotove
> servery v nejlepsim svetle (Siemens).

Doporucuji 2U SUN X4100. Vejdou se tam 4 sata disky, ale
kupte si vlastni. Zaruka ja 3 roky, next bussines day.
Spickova krabicka a s 2x procesorem a pameti za cca 50,000Kc.

> Uvitam zkusenosti s konkretnimi servery, komponentami
> i obecne pripominky na co si dat pozor a co bych nemel
> urcite opomenout.

Mam na tom debiana stable i unstable, pure 64. Na jednom je take
samba pro nejakou firmu, kde pracuji s windowsimi aplikacemi,
ktere server opravdu nesetri :).
-- Dalibor Straka