Jakou zvukovku? hw mix a mikrofon

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Úterý Únor 7 21:34:04 CET 2006

Ctirad Fertr wrote:

>Tak to máte na výběr buď Creative nebo Creative. A navíc buď bazar nebo
>doprodej.

To uz i Audigy4 jsou doprodej? Kam ten svet speje... :-)

>Pokud bychom chtěli pitvat jednotlivé modely, tak:
>
>a) Live a Audigy1 moc nesplňují bod 1, ale zase to stojí pár korun, za které
>normální kartu nekoupíte
>b) Audigy 2 a Audigy 4 už se dají poslouchat. Specielně Audigy 4 s použitím
>kvalitního SRC v přehrávači (aby se obešel ten nekvalitní v kartě) už se dá

Co myslite tim kvalitnim SRC?
Jake mate zkusenosti s Audigy 4 v Linuxu. Podle ALSA compatibility listu
je podporovana jen Audigy4 Pro. Coz je jaksi mimo moji cenovou skupinu.
Prijatelna je treba Audigy4 OEM
(http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=34281). Nevim co je to
zac, ale asi Audigy4 bez privlastku. V CzechComputer ji maji za cca 1500Kc .

>srovnávat, alespoň co se přehrávní běžných CD tracků, s normálníma  kartama.
>Bohužel ale i cenově.
>c) divnosti, které nemají EMU10k čipset a tudíž nesplňují bod 3. Sem patří SB
>Live 24 (pak ho přejmenovali na audigy něco), extigy a vůbec všechny externí
>sounblastery.  Všem těmhle kartám se obloukem vyhněte.

Jak jsem se dival, tak i karty s VIA ENVY24 by mely umet hw mixing.
Alespon podle stranek www.alsa-project.org, bohuzel ovladace jsou prave
ve fazi vyvoje.
Nevite neco o kartach s timhle cipsetem?

Libor