Jakou zvukovku? hw mix a mikrofon

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Únor 7 21:42:38 CET 2006

> From: Libor Chocholaty [mailto:libor_ml1 na mts.cz]
> použitím
>> >

> Co myslite tim kvalitnim SRC?

Sample rate converter. Zvukovky přehrávají jen 48 kHz. Zkuste zvukovku s
čipem od yamahy, neprohlopupíte. Jejich SRC je docela obstojný, řekl bych až
překvapivě.

> Jak jsem se dival, tak i karty s VIA ENVY24 by mely umet hw mixing.
> Alespon podle stranek www.alsa-project.org, bohuzel ovladace jsou prave
> ve fazi vyvoje.
> Nevite neco o kartach s timhle cipsetem?

Jo, envy je dost dobry chip, dava se i do profi veci. Ale zase zalezi na
navrhu bizuterie okolo. Ale porad to bude mnohem lepsi, nez to co dokaze
vykouzlit libovolna mp3ka.

JL.