Jakou databazi

Katerina Bubenickova katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Středa Únor 8 09:17:22 CET 2006

On Tue, Feb 07, 2006 at 11:54:06AM +0000, Katerina Bubenickova wrote:

>Pokud rikate "lepsiho" -- v cem Vam prijde, ze by nejaka jina databaze
>mela byt lepsi? Co tedy Vy _osobne_ povazujete za slabinu PostgreSQL?
>Co je pro _Vas_ to hlavni riziko, ze to nepostavite na PostgreSQL?

Nevim, jak se ktera databaze chova
s tabulkou se 12 mil. zaznamy (kdyz to pobezi 3 roky).
Ale pochopila jsem, ze to neni problem.

>Predpokladam, ze kdyz je dotaz polozen takto, tak mate nejake know-how
>tykajici se PostgreSQL, a Vase nejvetsi naklady nebudou software
>a hardware, ale prave lide a jejich schopnost tu technologii zvladnout.

Jenom jsem trochu googlila a zdalo se mi, ze na PostgreSQL je nejvic chvaly
( a mam ho ve sve distribuci :-), delala jsem zatim jen v mySQL.
Ale asi se na to nejaky clovek najme, tak potrebujeme vedet,
co od nej mame chtit.

> [...]
>velkou vyhodu, pokud zjistite, ze to nepovezi ve vakuu, ale ze si to
>bude mit stahovat data z jinych systemu a posilat data zase do dalsich
>databazi -- nekdy je databazovy link to nejrychlejsi reseni.
>
>Naopak pokud jste zrucni v MySQL, Firebirdu, nebo cemkoli jinem, co
>ma aspon trosku solidni historii stability, tak neni duvod (pro
>takto malou vec) se preucovat na neco jineho.

>Provozovat se to da na MySQL na pocitaci se 64 MB pameti. Pocet
>zaznamu nerika v podstate nic o tom, jak narocne dotazy, statistiky,
>jak casto, atp. se tam budou pocitat, jake pozadavky na odevzu toho

Prisli jsme k tomu jako slepi k houslim, nekdo tady chce delat
nejaky grant a vlastne nevi, co chce, ale mame vymyslet,
kolik to bude stat :-)
Vsichni tady doufame, ze ten grant nevyjde, jinak to asi bude jeden
velky krach

Kazdopadne diky za odpoved
--Katerina Bubenickova