Jakou databazi

Martin Hudec corwin na aeternal.net
Středa Únor 8 09:37:28 CET 2006

Ahoj,

Katerina Bubenickova wrote:
> Jenom jsem trochu googlila a zdalo se mi, ze na PostgreSQL je nejvic chvaly
> ( a mam ho ve sve distribuci :-), delala jsem zatim jen v mySQL.
> Ale asi se na to nejaky clovek najme, tak potrebujeme vedet,
> co od nej mame chtit.

Dovod c.1...

> Prisli jsme k tomu jako slepi k houslim, nekdo tady chce delat
> nejaky grant a vlastne nevi, co chce, ale mame vymyslet,
> kolik to bude stat :-)
> Vsichni tady doufame, ze ten grant nevyjde, jinak to asi bude jeden
> velky krach

a dovod c.2... preco by som do toho z vasej strany nesiel (ostatne sama
pises, ze to moze byt velky krach). Neviete klientovi garantovat
dostatocnu fundovanost a dostatocne profesionalne zvladnutie
problematiky. Nikomu sa nikdy nic neudialo, ak odmietol zakazku. Ale
predpokladam, ze mate byt len do poctu, co sa tyka tvorby cenovej ponuky
a projektu pre ziskanie grantu. Co takto si najat konzultanta cez databazy?

Toto je trochy rypava odpoved, prosim neber ma ale az tak v zlom a drzim
palce.

Martin