hardware pro fileserver

Petr Baláš petr.balas na gmail.com
Středa Únor 8 09:41:17 CET 2006

On 2/8/06, Petr Stehlik <pstehlik na sophics.cz> wrote:

> presne to me napadlo uz vcera po napsani toho prvotniho mailu, a taky
> jsem to hned udelal, ale nepomohlo to. Zkousel jsem jak RAID1 pres 4
> disky, tak i RAID1 pres 2 disky + 2 disky spare - to kdyby nahodou RAID1
> pres 4 disky fungoval jinak, nez normalne. Ale nic to porad nedela.
> Zkousel jsem grub i lilo a stale nic. Jen ticho na miste, kde by to
> normalne napsalo "vlozte disketu, protoze vam chybi OS".

Napadaji me dva mozne duvody:
1) lilo cpete do oddilu ale v MBR nic neni
dd if=/dev/sda of=mbr bs=512 count=1
a kouknout se zda na zacatku jsou same nuly nebo opravdu spustitelny kod
(mely by v nem videt hlasky jako "chybi OS")
2) Mate neco blbe nastavene v BIOSu

--
Petr Baláš - petr.balas at gmail dot com