hardware pro fileserver

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Únor 8 10:08:56 CET 2006

Petr Baláš píše v St 08. 02. 2006 v 09:41 +0100:

> Napadaji me dva mozne duvody:
> 1) lilo cpete do oddilu ale v MBR nic neni
> dd if=/dev/sda of=mbr bs=512 count=1

grub davam do MBR, a je tam (ted jsem si vypsal prvni sektor na
obrazovku).

> 2) Mate neco blbe nastavene v BIOSu

BIOS vidi 4 pripojene SATA disky, ma nastavene bootovani z disku a ja si
dokonce muzu rucne vybrat, z ktereho presne chci nabootovat - coz ale
stale nepomaha.

Ted jsem nainstaloval system uplne bez RAIDu, jen na prvni disk, a opet
stejna situace. Jdu zkusit jiny operacni system.

Petr