hardware pro fileserver

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Únor 8 11:20:50 CET 2006

Dan Ohnesorg píše v St 08. 02. 2006 v 11:02 +0100:

> To je fakt zvlastni, jako kdyby se nenahral BIOS toho radice pro startu
> "velkeho" BIOSu. To bych videl na nejakou chybku konfigurace. V etchi muze
> byt vadny grub nebo lilo, ale oboje najednou snad ne.

Zkusil jsem ted u Sarge rucne v konzoli grub-install a reklo mi to, ze
nemuze precist stage1 (soubor je samozrejme na miste a citelny). A
instalace lila pro zmenu hlasi error 1.

Resil jsem stejny problem v prosinci a predtim na jare (instalace
predchozich SATA masin), ale uz jsem zapomnel, jak jsem to obesel. To uz
se po tricitce opravdu musi vest denicek? :-O

Jdu se poptat strycka googla.

Petr